Strategie
Tijdens deze training leer je hoe je effectief Google Ads inzet binnen een online marketingstrategie, hoe je de gewenste doelgroep kunt bereiken, hoe je een account opzet en hoe je de resultaten van je campagnes kunt meten en optimaliseren. Je krijgt inzicht in de verschillende Google kanalen, zoals Google Search, Google Shopping, Google Display en Video en leert hoe je deze het beste inzet om jouw doelstellingen te bereiken.
Conversie optimalisatie
Verder behandelen we ook het onderwerp conversieoptimalisatie, omdat dit grote impact heeft op de resultaten van de Google Ads campagnes. Je leert wat er voor een landingspagina belangrijk is en hoe je de conversieratio op je website kunt verhogen.
Praktijkgericht
De training is gericht op de praktijk, dus je kunt gedurende de training direct aan de slag met het toepassen van je nieuwe kennis. De training is zowel geschikt voor beginners als gevorderden. We passen de training aan op jouw wensen en online marketingdoelen.
Gedurende de training is er genoeg ruimte om vragen te stellen, zodat je zeker weet dat je alles goed begrijpt en klaar bent om met succes aan de slag te gaan met Google Ads.