LinkedIn adverteren

LinkedIn is hét zakelijke sociale medium. Dit is de plek waar iedereen al zijn zakelijke successen, ideeën en bezigheden deelt. Ondanks, of misschien juist omdat, het een zakelijk netwerk is leent het zich ook goed voor advertenties. Met name business to business (B2B) advertenties werken erg goed op LinkedIn. Wil jij je producten of diensten aan andere, zakelijke klanten verkopen? Dan zijn LinkedIn Ads of LinkedIn adverteren misschien wel iets voor jou! In Nederland gebruiken ongeveer 4,5 miljoen mensen LinkedIn, waarvan zeker een miljoen mensen het dagelijks gebruikt.

Meer weten over adverteren op LinkedIn?

Linkedin Ads uitbesteden

Wil jij ook jouw B2B netwerk bereiken met advertenties? Dan is LinkedIn hét platform voor jou! Heb je nu echter niet de juiste kennis in huis? Of simpelweg niet de capaciteit om dit zelf te doen? Dan kun je LinkedIn Ads aan ons uitbesteden. Jouw vraagstuk komt terecht bij een van onze experts. Samen gaan we aan de slag om jouw LinkedIn campagne vorm te geven.

LinkedIn adverteren wordt steeds populairder voor bedrijven die snel hun merk willen laten groeien en hun omzet willen verhogen. Adverteren op LinkedIn stelt bedrijven in staat om snel een groot, gericht publiek van potentiële klanten te bereiken.

Hoe wij een succesvolle LinkedIn-campagne draaien

  • 1. Doelgroep vaststellen
    Ten eerste is het belangrijk om je doelgroep te bepalen. Op wie wil je je campagne richten? Het is goed om na te denken op welk type personen en welk soort bedrijven je wilt bereiken met je campagne. Aangezien LinkedIn-advertising zich met name goed leent voor B2B campagnes, is het targetten van het juiste type bedrijf essentieel. Welke sectoren wil je bereiken en hoe groot moeten de bedrijven zijn? Dit is iets waar we samen over gaan sparren. Daarnaast is het ook belangrijk om de juiste personen te targetten. Wil je je richten tot de personen die jouw product of dienst gaan gebruiken of de personen die moeten beslissen over de aanschaf van je product of dienst? Samen gaan we zorgen dat de doelgroep goed afgebakend is zodat je advertenties bij de juiste personen terecht komen!
  • 2. Doelstellingen bepalen
    Als de doelgroep gedefinieerd is, moeten de doelstellingen bepaald worden. Elke campagne en elke advertentie dient een eigen doel. Met sommige advertenties wil je meer bezoekers naar je website leiden, met andere zou je meer leads willen binnenhalen. Elke doelstelling heeft een andere aanvliegroute nodig. Daarnaast is het ook zo dat je bij verschillende type doelstellingen, verschillende opties hebt binnen LinkedIn-advertising.
  • 3. Advertenties maken
    Als de doelgroep en de doelstellingen bepaald zijn kunnen we de advertenties daadwerkelijk gaan maken. We bepalen samen welk budget er is en we zorgen dat de advertentie aan jouw doelgroep gericht wordt. Ook bepalen we de vorm van de advertentie. Wordt het één afbeelding? Wordt het een filmpje? Samen bekijken we wat er mogelijk is voor jouw specifieke situatie en gaan daarmee aan de slag!
  • 4. Analyseren en bijsturen
    Na het maken van de advertentie zit ons werk er nog niet op. Als de advertentie live staat moeten de prestaties ook goed in de gaten worden gehouden. We monitoren en analyseren de advertentie nauwkeurig. Presteert de advertentie niet goed? Dan ondernemen we tijdig actie en sturen we bij waar we kunnen. We zorgen ervoor dat jouw advertentiebudget optimaal besteed wordt en het maximale eruit gehaald wordt!

Onze marketing partners

Adverteren op social media uitbesteden?

Of wil je meer informatie over adverteren op LinkedIn of andere social media? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder! 

  • Meer dan 20 jaar ervaring

  • Award winning

  • Online groei gegarandeerd

Wij behaalden resultaten voor
  • royalcanin
  • dc klinieken

Of bereik ons via

Maandag tot en met vrijdag 08:30 – 17:30

lijn