Blog

Wanneer we producten en diensten ontwerpen voor mensen, denken we altijd aan hoe we feedback geven aan de gebruiker. Een pak schuddebuikjes heeft een grote oranje dop welke afsteekt in vorm, kleur en dimensie ten opzichte van de rest van het pak. Het is bij schuddebuikjes onomstotelijk duidelijk wat de ‘business end’ van dit product […]

Lees verder

Veel websites en webshops zitten vol met conversiekillers. Er zijn veel verschillende zaken die het conversieratio ondermijnen. Denk aan bijvoorbeeld vervuilde pagina’s, dode links, gebrek aan (gebruiks)vriendelijkheid, te lange conversiepaden enzovoorts. Bekijk de onderstaande 10 punten om erachter te komen welke punten echte killers zijn voor de conversie van jouw website of webshop. Download hier […]

Lees verder

Veel e-mailmarketeers weten ervan, maar gebruiken het nog veel te weinig binnen hun e-mailcampagnes: A/B testing. Een gemiste kans, e-mailmarketing is juist hét medium voor het commercieel testen van je marketingcampagne. Het resultaat van je online nieuwsbrief is namelijk in de meeste gevallen al binnen enkele uren bekend! Nog belangrijker: uit ervaring weet ik dat […]

Lees verder

Google Adwords is al meer dan 15 jaar de website om campagnes te ontwikkelen voor de SERP (search engine result page) van Google en om de resultaten bij te houden. Maar wat ooit begon als een tool om advertenties te ontwikkelen op basis van zoekresultaten is uitgegroeid tot hét online mediakanaal voor advertenties. Met de […]

Lees verder

Begin maart werd het breed uitgemeten in het nieuws: security experts ontdekten DROWN. Een lek dat de grootste websites en beste mailservers deed verdrinken. Nu een maand later is het nog steeds een ding. Wij informeren je over de ins en outs. Het lek DROWN Even dachten we veilig te zijn wanneer onze website een […]

Lees verder

Hoe werf je online potentiële klanten? Voorheen werden er veel nieuwe klanten verworven via de traditionele marketing kanalen zoals: tv reclame, radio reclame en advertenties in kranten of magazines. Tegenwoordig zijn daar veel verschillende online kanalen bijgekomen. Maar hoe zet je deze kanalen goed in en realiseer je meer online verkeer en meer online leads? Online […]

Lees verder

« Vorige artikelen