Blog

Bezoekers die slechts één (landings)pagina op je website bezoeken, die dus verder nergens op klikken en daarna terugkeren naar een andere pagina. Dat zijn de mensen die voor het bouncepercentage zorgen. Maar deze bezoekers zijn ook een gemiste kans. Daarom ontrafelen wij het mysterie van het bouncepercentage en vertellen we je precies hoe je bounces […]

Lees verder

Eén van de belangrijkste punten van online marketing is conversie optimalisatie. Je wil namelijk dat je campagnes of online activiteiten een zo hoog mogelijke conversie behalen zodat er hoge ROI is op jouw marketing activiteiten. Maar welk kanaal levert nou voor jou de hoogste conversie op? En hoe meet je dit?  De beste manier om de conversie optimalisatie te […]

Lees verder

Online marketing is niet meer weg te denken. Het inzetten van deze middelen en kanalen heeft vaak diverse redenen: van het creëren van merkbekendheid, het monitoren van je markt, doelgroep en concurrentie tot het in gesprek raken met je (potentiële) klanten. Al deze redenen komen samen in één gezamenlijk doel: leadgeneratie. Echter is dit makkelijker gezegd […]

Lees verder

Je website zoekmachine vriendelijk maken is erg belangrijk om goed gevonden te worden door je doelgroep. Hiervoor maak je onder andere gebruik van zoekwoorden en headers, aangevuld met specifieke landingspagina’s. Maar, wist je dat de laadtijd ook invloed heeft op de vindbaarheid van je website? Een trage website rankt namelijk doorgaans een stuk lager dan […]

Lees verder

In het hart van één van de meest innovatieve en creatieve regio’s ter wereld, hebben we binnen 24 uur een online bestuurbare robot ontwikkelt. Dit was tijdens een speciaal daarvoor georganiseerde hackathon op Strijp-S in Eindhoven. De hackathon: hét event waar innovatie tot leven komt Hackathons worden overal ter wereld georganiseerd om creatieve oplossingen voor […]

Lees verder

Online veiligheid is in de media een vaak terugkerend onderwerp, vooral met oog op de veelbesproken privacywetgeving. Van overheidsinstellingen die gehackt worden tot preventie spotjes over online bankieren. Ook je persoonlijke gegevens worden tegenwoordig door tig organisaties vastgelegd zonder dat je zelf enig idee hebt wat hiermee wordt gedaan. Laat staan dat je de mogelijkheid hebt om […]

Lees verder

Is jouw website nog niet responsive? Dan is dit hét moment om daar verandering in te brengen! Google voert namelijk per 21 april 2015 de mobile friendly factor door. Er wordt dan niet alleen een label geplaatst op mobielvriendelijke websites, maar ze gebruiken deze factor ook om te bepalen of je website hoger scoort in de […]

Lees verder

« Vorige artikelen