Blog

Lang voordat we allemaal tablets in huis hadden en kleine kinderen op tv-schermen probeerden te swipen, dachten we al na over usability. Zo werden er aan lopende banden en in telefooncentrales veelal dezelfde handelingen gedaan (zoals het handmatig doorverbinden van telefoongesprekken met een koord). De bazen op deze werkvloeren vroegen zich af: ‘’Hoe maken we […]

Lees verder

Conversie optimalisatie is van groot belang voor elke website. Het is een continu proces waar je nooit klaar mee bent. Door steeds te optimaliseren behaalt elke website uiteindelijk meer rendement. En dat is toch wat we allemaal willen? Je hoeft geen inhoudelijke expert te zijn om je conversies een boost te geven. Daarom stelden we […]

Lees verder

Wearables bestaan al ruim 25 jaar. Het eerste bekende voorbeeld van wearable technologie stamt al uit de jaren 80. Steve Mann, een onderzoeker aan MIT in Boston, bond een beeldbuis aan zijn hoofd. Hiermee wilde hij aantonen dat technologie gedragen kon worden. Gewicht en omvang waren de belemmerende factoren, tot we afgelopen decennia grote sprongen […]

Lees verder

Onlangs plaatste communicatie online een hilarisch blogbericht met filmpje over het woordvoerderschap. Een woordvoerder greep in tijdens een gesprek, maar haar baas praat gewoon door. Tevergeefs zwaait de woordvoerder nog met haar mapje, maar het kwaad is al lang en breed geschied. Epic fail. Toch zette ons dit aan het denken. Zijn woordvoerders nog wel […]

Lees verder

Op 9 december is de nieuwste WordPress versie vrijgegeven. WordPress 4.4 volgt ongeveer vier maanden na de vorige grote update. Er zijn weer enkele belangrijke wijzigingen doorgevoerd, zowel in het front- als in het back-end van deze populaire websitesoftware. Dit zijn de belangrijkste veranderingen in WordPress 4.4 Automatisch schaalbare afbeeldingen Responsive design is tegenwoordig onontkoombaar […]

Lees verder

Als aanvulling op onze blogs over merkidentiteit en imago schrijven we vandaag over de persona’s en de klantreis die ze doorlopen in je hele proces. Dit noem je ook wel de customer journey. Zowel het beschrijven van de persona’s als de customer journey geeft je inzicht in je klanten en hun drijfveren en emoties. Daarnaast […]

Lees verder

« Vorige artikelen