Facebook adverteren

Social media is niet meer weg te denken uit ons leven. Dagelijks maken miljoenen mensen gebruik van een of meerdere platformen. Adverteren op facebook is daarom een krachtige tool om jouw doelgroep te bereiken. Nederland telt zo’n 10,3 miljoen Facebook gebruikers, waarvan ongeveer 7 miljoen dagelijks inloggen. Hierdoor heeft adverteren op social media, of Facebook adverteren een grote potentie om een flink aantal mensen tegelijk te bereiken. Het is echter wel zaak om die mensen te bereiken die eventueel geïnteresseerd zijn in jouw boodschap. Weet je niet goed hoe je dit doet? Je kunt aan ons je Facebook Ads uitbesteden!

Meer weten over Facebook adverteren of je Facebook Ads uitbesteden?

Facebook Ads uitbesteden

Heb je zelf niet de kennis of capaciteit in huis om Facebook ads op te zetten? Dan bieden wij uitkomst. Je kunt je Facebook advertenties aan een van onze specialisten uitbesteden. Wij helpen je bij het opstarten en inrichten van je advertentieaccount en we bespreken samen de opzet van de campagnes. Jij kent je doelgroep namelijk het beste. Door je Facebook ads uit te besteden aan een specialist kun jij er zeker van zijn dat je campagnes op een professionele manier worden opgezet en beheerd. Onze specialisten hebben de kennis en ervaring om ervoor te zorgen dat je advertenties gericht zijn op je doelgroep en dat ze op een efficiënte manier worden weergegeven. Zo kun jij je focussen op andere belangrijke aspecten van je bedrijf, terwijl wij ons bezighouden met het succesvol maken en optimaliseren van je Facebook advertenties.

Hoe zorgen wij voor succesvolle Facebook advertentie campagnes

  • 1. Doelgroep vaststellen
    Bij adverteren op Facebook is je doelgroep definiëren het eerste wat je moet doen. Zonder te weten aan wie je je advertentie wil laten zien, wordt het moeilijk om conversies te behalen. Daarom starten we altijd met het bepalen van jouw doelgroep. In Facebook ads kun je namelijk gericht targetten op mensen met bepaalde kenmerken, zodat jouw advertentie terecht komt bij je doelgroep!
  • 2. Doelstellingen bepalen
    Nadat de doelgroep vastgesteld is, moeten de doelstellingen bepaald worden. Wil je bijvoorbeeld zorgen voor meer verkeer naar je website? Of wil je meer leads genereren? Afhankelijk van het doel van je campagne heb je een andere aanpak nodig. Bovendien krijg je ook andere opties in Facebook Ads bij het selecteren van verschillende doelstellingen.
  • 3. Advertenties maken
    Zodra de doelgroep en doelstellingen bepaald zijn kunnen we de advertentie inrichten. We zorgen dat de ad het juiste budget heeft, we stellen de juiste targetting in en zorgen dat hij op de juiste plek geplaatst wordt. Ook kijken we samen naar hoe de advertentie er precies uit moet komen te zien. Worden het één of meerdere afbeeldingen, een video of een andere indeling? We kijken samen naar wat het beste past bij de boodschap en de doelgroep en gaan samen aan de slag om dit te realiseren.
  • 4. Analyseren en bijsturen
    Als de advertentie live staat zit ons werk er natuurlijk nog niet op. We monitoren de prestaties van de advertentie nauwlettend en sturen bij waar nodig. Presteert de advertentie niet goed? Dan analyseren wij waar de verbeterpunten liggen en zullen we hier actie op ondernemen. Zo zorgen we ervoor dat we het maximale uit jouw advertentiebudget halen!

Onze marketing partners

Adverteren op social media uitbesteden?

Of wil je meer informatie over Facebook marketing uitbesteden? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder! 

  • Meer dan 20 jaar ervaring

  • Award winning

  • Persoonlijk advies

Wij behaalden resultaten voor
  • royalcanin
  • dc klinieken

Of bereik ons via

Maandag tot en met vrijdag 08:30 – 17:30

lijn