Tausch maakt impact op de beursvloer en nu ook online! 

Als expert in standbouw creëert Tausch indrukwekkende, fysieke merkervaringen op beurzen. Maar online bleef het merk nog onder de radar.

Om nationaal en internationaal digitaal zichtbaar en herkenbaar te worden, ging Tausch op zoek naar een partner die hun merkverhaal kon vertalen naar een consistente en overtuigende online zichtbaarheid. Een stevig digitaal fundament was nodig, een fundament dat zou bijdragen aan zichtbaarheid, vindbaarheid én leadgeneratie.

En laten we dit nou samen hebben bereikt.

Neem contact met ons op

Effectiviteit door detachering

De samenwerking verloopt onder anderen via een detacheringsconstructie. De contentstrategie en uitvoering zijn in handen van Vera Gruijters, content marketeer bij Comaxx. Dankzij haar vaste aanwezigheid op locatie en haar betrokkenheid bij het Tausch-team, is de vertaalslag van merk naar content niet alleen strategisch sterk, maar ook persoonlijk en herkenbaar.  

Tegelijkertijd profiteert Tausch van de volledige kennis en expertise van het Comaxx-team, denk aan strategen, SEO- en CRO-specialisten. Zo combineren we het beste van beide werelden: inhouse versterking met de slagkracht van een digital agency. 

Een sterk merk in drie stappen

Een stevige basis

We begonnen met een grondige website optimalisatie. Op basis van zoekwoordenonderzoek, CRO-onderzoek en contentinterviews met Tausch-medewerkers herschreven we belangrijke pagina’s op een authentieke en conversiegerichte manier, met meer focus op de unieke kracht van Tausch.

Merkversterkende contentstrategie

Samen werkten we het contentplan van Tausch verder uit tot een effectieve contentkalender, met LinkedIn als hoofdkanaal. Sindsdien plaatsen we consistent twee keer per week waardevolle content. Door de nauwe samenwerking met de in-house content creator van Tausch maken we authentieke video’s van medewerkers.

Thought Leadership Advertising

We zetten LinkedIn-advertenties in waarin Tausch-medewerkers zelf hun visie delen. Geen stockbeelden, maar echte verhalen. Deze campagnes realiseren een CTR van 2,1%, ver boven het B2B-gemiddelde. Dankzij slimme doelgroepkeuzes draagt dit direct bij aan merkbinding en is LinkedIn een waardevol kanaal in de customer journey.

De fysieke aanwezigheid van Comaxx op locatie zorgt voor korte lijnen en echte betrokkenheid. Dankzij deze nauwe samenwerking kunnen we snel schakelen en content creëren die écht past bij Tausch.

Samenwerken?

Klaar om samen het maximale uit jouw organisatie te halen? Neem contact met ons op! 

  • Samen online succes behalen
  • Ontvang vrijblijvend persoonlijk en professioneel advies
  • Meer dan 20 jaar online ervaring

 

Comaxx neemt je privacy serieus, dus we gebruiken jouw persoonsgegevens alleen voor administratieve doeleinden en om de producten en services te leveren die je bij ons opvraagt. Uitschrijven kan op elk gewenst moment. Zie hier het volledige cookie- en privacybeleid.