Bij MSP Medical is persoonlijk contact onderdeel van het verkoopproces, dus die toegankelijkheid moest voelbaar zijn. Geen verstopte chatbot, maar echte contactgegevens, op de juiste plekken in de site.
Nieuwe basis in
Shopware 6
We ontwikkelden een maatwerk Shopware-thema, afgestemd op het assortiment van MSP Medical, merkidentiteit en ambities. Hiermee kregen ze volledige controle over ontwerp, structuur en uitbreidingen. Geen beperking door standaard templates, maar een stevige basis om op door te bouwen.
Webshop design
met impact
Samen met MSP Medical werkten we aan een nieuwe visuele stijl. Alles werd opnieuw ontworpen: overzichtelijk, professioneel en herkenbaar. De focus lag op rust, structuur en eenvoud, met slimme componenten en duidelijke call-to-actions die de gebruiker direct de juiste richting op sturen.
Slimme implementatie, gedragen door data
Tijdens het bouwen werkten developers en marketeers van Comaxx intensief samen. Belangrijke productcategorieën kregen een prominente plek, conversiepunten zijn strategisch geplaatst en contactmogelijkheden werden bewust zichtbaar gemaakt.