“Ik geloof echt in de kracht van persoonlijke connecties binnen social ads.”

“Het is echt een ware eer om hier te zijn,” begint Sander Hurkmans, terwijl hij zijn rol bij Comaxx uitlegt. Als specialist in social advertising beheert hij diverse campagnes die aanzienlijke resultaten opleveren voor hun klanten. “Ik ben verantwoordelijk voor heel veel social ads campagnes voor verschillende klanten,” zegt Hurkmans in een interview voor de Comaxx Podcast. Zijn reis bij Comaxx begon als trainee, en door de jaren heen heeft hij zich opgewerkt tot de specialist die hij nu is, waarbij hij zowel strategische als operationele taken op zich neemt.

De kracht van LinkedIn voor B2B

“LinkedIn is het meest geschikt voor B2B,” legt Hurkmans uit. “Vooral vanwege de mogelijkheid om specifiek op functietitels te targeten.” Hij benadrukt dat LinkedIn een onmisbaar platform is voor bedrijven die andere bedrijven willen bereiken, mede dankzij de mogelijkheid om advertenties te richten op specifieke industrieën en functieniveaus. “Dit maakt het een krachtig instrument voor precisie-marketing in het B2B-segment.”

Over de uitdagingen van het beheren van campagnes over meerdere platforms zegt Hurkmans: “Ondanks dat we vaak Facebook en Instagram samen gebruiken, is het belangrijk om de campagnes aan te passen aan de specifieke platformen.” Hij onderstreept het belang van het begrijpen van de unieke gebruikers en hun behoeften op elk platform om maximale impact te bereiken. “Elk platform heeft zijn eigen kracht en die willen we optimaal benutten.”

Sander Hurkmans

Persoonlijke advertenties en ’thought leader’ campagnes

Een bijzonder effectieve strategie zijn de ‘thought leader’ campagnes op LinkedIn. “Deze zijn persoonlijk en hebben een hoge CTR,” vertelt Hurkmans. Deze campagnes promoten organische posts van individuen binnen een bedrijf, wat niet alleen de zichtbaarheid vergroot maar ook de authenticiteit en betrouwbaarheid van de content verbetert. “Persoonlijke connecties maken de boodschap geloofwaardiger en verhogen de betrokkenheid. En de kosten zijn lager.”

Optimalisatie en klantrelaties

Elke werkdag bij Comaxx is gevuld met kansen om campagnes en klantrelaties te optimaliseren. “Een succesvolle dag is wanneer we meetbare verbeteringen zien in onze campagnes,” zegt Hurkmans. Optimalisatie gaat niet alleen over het aanpassen van campagnes, maar ook over het voortdurend afstemmen met klanten om ervoor te zorgen dat de campagnes nog steeds in lijn zijn met hun evoluerende zakelijke behoeften. “Het directe contact met klanten en het zien van de impact van onze werkzaamheden is enorm belonend.”

Samenwerken?

Klaar om samen het maximale uit jouw organisatie te halen? Neem contact met ons op! 

  • Samen online succes behalen
  • Ontvang vrijblijvend persoonlijk en professioneel advies
  • Meer dan 20 jaar online ervaring

 

Comaxx neemt je privacy serieus, dus we gebruiken jouw persoonsgegevens alleen voor administratieve doeleinden en om de producten en services te leveren die je bij ons opvraagt. Uitschrijven kan op elk gewenst moment. Zie hier het volledige cookie- en privacybeleid.

Wij realiseerden extra online groei voor: