Introductie: de vijf nieuwe online marketingtrainees van Comaxx!

Op 1 september mochten wij vijf nieuwe talenten verwelkomen. In de eerste twee maanden hebben ze intensieve trainingen gevolgd, zowel online als fysieke trainingen door interne en externe trainers. Hierbij hebben ze een flink aantal (11) certificaten behaald, zoals Google Ads (Search en Shopping), Google Analytics, LinkedIn en verschillende Hubspot-certficaten: onder andere content marketing, SEO, social media marketing, e-mailmarketing en inbound marketing. Trainingen die werden verzorgd door de externe trainers omvatten onderwerpen, zoals e-mailmarketing, growth hacking, SEO, SEA en Shopping, social media advertising, Google analytics en Tag Manager, customer journey en data-analyse. Hierdoor hebben ze in een korte tijd ontzettend veel geleerd over allerlei aspecten van online marketing.

Inmiddels gaan ze ook steeds meer aan de slag met kleine opdrachten voor Comaxx, Acknowledge en de klanten van Comaxx onder begeleiding van het online marketingteam van Comaxx. Hierbij ligt de nadruk vooral op leren. De komende tijd zullen ze steeds meer opdrachten uit gaan voeren en steeds meer meedraaien in (grote) projecten, zodat ze alle in- en outs over online marketing leren en tot bekwame online marketeers worden opgeleid.

Inmiddels zijn ze drie maanden aan het werk bij Comaxx en daarom stellen we de trainees in deze nieuwsbrief eventjes voor en vertellen ze wat ze tot nu toe geleerd hebben tijdens dit traineeship!

Melanie Vermeulen

“Mijn skills met WordPress zijn verbeterd en daarnaast heb ik al een beetje leren werken met Magento.”

Gucci de Unit (6)

Melanie (27) is een echte rockliefhebber die barst van de creativiteit. Design is helemaal haar ding en daarom heeft ze aan Communicatie IEMES in Tilburg gestudeerd. In haar vrije tijd zingt ze graag en relaxt ze met haar volslanke kat Gucci (6). Ook is ze dol op geurkaarsen en heeft ze thuis een hele lade vol met haar verzameling geurkaarsen. Daarnaast is ze gek op dieren en moet ze ieder dier dat ze tegenkomt eventjes begroeten. Haar grote idolen zijn rockster Avril Lavigne en rockband Bring Me The Horizon.

Anne Beekers

“Ik heb geleerd hoe ik SEA-advertenties moet maken en ik heb met veel verschillende soorten programma’s en tools leren werken, zoals Semrush, WordPress en Google Ads Editor.”

Anne (26) is een schrijver in de dop en komt uit het prachtige Limburg. Vanwege haar schrijfhobby is ze een kei in content marketing. Hoewel ze klein van stuk is, is ze groots in taal. Dankzij haar studie de Vertaalacademie spreekt ze een aardig woordje over de grens en staat ze bekend als de taalnerd van het stel. Ze heeft een obsessie met dieren (alles is “cute”), met name katten. Haar grote droom is om ooit een historische roman uit te geven (maar een epic fantasy is ook goed).

Krishna Shewdat

“Ik heb geleerd hoe ik een SEO-analyse uitvoer en hoe ik de benodigde actiepunten hiervoor in kaart breng.”

Krishna (23) houdt van veel ‘geintjes’ op de werkvloer. Dankzij zijn studies is hij een pro op het gebied van marketing en accountmanagement. Samen met zijn kat Sushi (1,5) woont hij in Den Bosch. Zijn grote droom is om topvoetballer te worden, maar helaas staat zijn conditie deze droom in de weg. Naast dat hij graag Bossche bollen eet, danst hij graag op de plaatjes van Frenna en Broederliefde. Dit is vaak in een SMÈRRIGe bui (SMÈRRIG is een festival in Den Bosch en omstreken), want daar is hij ook vaak te vinden.

Sander Hurkmans

“Ik heb geleerd om een website met een SEO-blik te bekijken en daarnaast ben ik bekender geraakt met programma’s als Google Ads en Analytics.”

De jongste spruit in het team is Sander (21).  Dankzij zijn studie Commerciële Economie is hij analytisch sterk aangelegd en maakt hij de beste SEO-analyses. Hij houdt van voetbal en dan vooral van de derde helft. Afkomstig uit het altijd prachtige Someren, waar hij samen met zijn vissen woont, brengt hij altijd met zijn droge humor leven in de brouwerij. Zijn grote idolen zijn Guus Meeuwis en Henk Wijngaard en hij vindt het nummer Kedeng Kedeng echt een meesterwerk.

Tim Furrer

“Ik heb geleerd kritisch naar social media advertisingaccounts te kijken en hier kansen tot verbetering in te ontdekken.”

Tim (23) uit het altijd gezellige Kruikenstad weet dankzij zijn twee masters Marketing Analytics en Marketing Management alles van marketing. Daarnaast is hij een meester op het gebied van escape rooms. Hij is zelfs 14e van de 500 geworden bij de Nederlandse kampioenschappen escape rooms. Ook speelt hij graag exploding kittens (hij heeft zelfs alle uitbreidingen), maar is in tegenstelling tot escape rooms helaas niet zo’n meester met gezelschapsspellen en verliest vaker dan hij wint.